4 Ocak 2013 Cuma

Filozof Olmaya Gerek Yok


Düzenleyiciler dokuz milyon belge üzerinde gözenekli sonra, küskün rakiplerinden şikayetleri dinledi ve Google yöneticilerinden yeminli ifadesini aldı, hükümetin yasanın Google'ın tarafında olduğu sonucuna vardı. Günün sonunda, dediler, tüketicilerin büyük ölçüde zarar görmeden olmuştu.

O Federal Ticaret Komisyonu, şikayet getirmeden Google'ın arama pratikleri kendi soruşturma kapalı bileğinde bir tokat Perşembe ile sona erdi yıllarda, bir Amerikan şirketinin en büyük antitröst araştırmaların neden biridir. Google gönüllü iki küçük tavizler.

"Onlar kaçmayı başardı yolu bu özel durumda çok yapıyor dayandığından siyasi yetkililer aynı zamanda akademisyenlerin sadece bir baraj geçer," Herbert Hovenkamp, ​​olarak çalıştı Iowa Üniversitesi'nde antitröst hukuku profesörü söyledi Geçmişte Google'a danışmanı ödedi. "Kötü bir antitröst davanın ilk işareti tüketici zarar olmaması, ve sadece bu çok uzun bir soruşturmanın ortaya çıkan herhangi bir tüketici zarar yoktu."

F.T.C. Google'ın kendi soruşturma içine ciddi çaba koymuştu. Jon Leibowitz, ajans başkanı, uzun antitröst yasalarının bir uygulayıcısı olarak kas flex komisyon savundu ve komisyon Beth A. Wilkinson, deneyimli bir dava avukatı ve Richard J. Gilbert dahil olmak üzere yüksek güçlü danışmanlar, işe almıştı tanınmış bir ekonomist.

Yine Sayın Leibowitz soruşturma sonucu duyuran bir basın toplantısı sırasında, kanıt Google gösterdiğini söyledi "Amerikan antitröst yasalarını ihlal etmez."

"Sonuç açıktır: Google hizmetlerini kullanıcılar için iyi ve rekabet için iyi," David Drummond, Google'ın baş hukuk memuru, bir şirketin blog yazısı yazdı.

Soruşturmanın ana itme yerel işletme listeleri ve karşılaştırma alışveriş gibi, yeni arama dikeyler içine genişletti yana Google'ın arama sonuçlarına nasıl değiştiğini içine oldu. Pizza veya kot için bir arama, örneğin, şimdi daha belirgin öfkeli rekabet anısını diğer Web sitelerine bağlantılar daha Google'ın kendi yerel işletme hizmeti ve alışveriş ürün fotoğrafları ve haritalar ile sonuçlarını gösterir.

Ancak sırasında F.T.C. Google'ın eylemleri bireysel yarışmacılara zarar olabileceğini söyledi, her şey bitmiş arama motoru olarak Google kullanıcıları benzer yaklaşımlar benimseyerek 'Google vurgulanmış ve rakip arama motorları bu ürünlerin üzerine tıklayarak' kanıtladığı tüketiciler, yardımcı olduğunu buldu.

Washington kendi kur yoğunlaştırmıştır olarak Google sermaye görünen Google'ın üst düzeyde yöneticilerin yanı sıra, avukatlar, lobiciler ve mühendisleri ile, son iki yılda birçok toplantılara düzenleyici argümanları bu tür sıraladı.

Tartışmalar hakkında brifing insanlara göre yaptıkları argümanlardan birisi, bu teknolojinin düzenleyici yüklerin evrimi engel olacağı gibi hızlı hareket eden bir sanayi idi. Google'ın arama algoritması için yaklaşık 500 değişiklikler her yıl yapar, bu yüzden sonuç onlar bile altı ay önce yaptığı şimdi daha farklı görünüyor.

Teknoloji sektöründe rekabet tanımı da farklı ve sürekli değişen, Google savundu.

Örneğin, geçenlerde Google'dan farklı işletmeler için kullanılan Amazon ve Apple, rakiplerinden haline gelmiştir. Rakip arama motorları olmasına rağmen şirket art arda savunduğu gibi arama pazarında Google'ın payının "sadece bir tık ötede," yaklaşık üçte ikisi kaldı sahiptir. İşte bu pazar gücünü kötüye olmadığını göstermek için şirketin mantra haline gelecekti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder